shoes

Dessa kom med hem idag.
Din Sko
Lite vågat för min del, då jag mest har enfärgat, men jag tyckte de var så fina.
Synd bara att det är ett tag innan jag kan använda dom. Slasket kommer ju inte försvinna i första taget pga den enorma snömängd som ska smälta. Vi kommer ha floder rinnande lite varstanns. Kanske får vi åka båt till skolan;)

prövade å endel högklackat då syster vill köpa ett par (vi köper ofta tilsammans då vi har samma storlek och ändå kommer låna av varandra, så vi delar =billigare). Men jag kan INTE gå i dem. Måste börja öva och det är NU om jag ska lära mig. Är jätte snyggt med högklackat -om man kan gå i dem! Men det blev inga idag, även om vi hittade ett par som var riktigt fina.

Kommentarer
Postat av: MLA

Å vilka fina, de passar dig på pricken!

2010-03-09 @ 09:46:29
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0