strålande humör

Har varit ut HELA dagen=D Hur skön dag som hällst!!!!! Behövdes en sån här dag för mitt sinnes välmående=)
Först frilufsdag me pimpling=)
Sen när jag skjutsat endel klasskompisar till sina hem så for jag hem till mitt eget och gick dirrekt ut i skogen med kameran. Blev inte så mke fina kort men jag njöt verkligen av vädret och skogen. Fick mig att sakna och längta ännu mer till stugan, får se när ja ska försöka ta mig dit.
Sen när jag tagit mig över ängen ovanför oss som var till min midja med snö(ni anar inte hur jobbigt det var att ta sig igenom det! jag hade snö innanför täckisarna ända upp till knäna), då ringer stina och påpekar hur himmla bra snöhög vi har på gården för att göra koja i! Jag som är upprymd över att ällt är så härligt just då är givetvis på!!=) Så vi börjar gräva i sinne. det vart inte lite snö som skulle flyttas på:O och eftersom gropen i slutet var högre än vi nåtte upp till kanten så fick vi problem men snön längst ner, som tillslut fick forslas ut genom den låååånga tunneln.
så jag komme inte in fören vid 6. Så en riktig heldag ute=)

jag har bilder på allt(!) som jag ska dela med mig av när jag laddat in dem på datorn.
men jag har träning kl8 som också ska orkas och hinnas med. Så bilderna kanske inte kommer idag. För jag kommer vara slut till gränsen på död när jag kommer hem, med tanke på denna minst sagt aktiva dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0