Umeå igår

Vi var 7 styckna som for till Umeå igår via minibuss från klassen. Vi shoppade, åt mat(med 7 tjejer så var det inte lätt och vi delade upp oss) och såg Alice i underlandet i 3D. Filmen var hyfsat bra och de var kul att se i 3d, fast man börjar bli mindre och mindre imponerad av tekniken numera, den är aldelens för vanlig, och man förväntar sig alltid "fantastiskt" för att utvecklingen går frammåt hela tiden. Men det var helt klart et uppklyft att se i 3D. Varför kan vi inte få de i skellefteå å?!
mkt trevlig dag och den fick mig bara att inse hur mke ja kommer att sakna er allihop när vi tar studenten! 
En tröja blev inköpt från Monki. mitt enda inköp då jag blev snål. Hittde ett par byxor som jag verkligen gillade, men de var alldelens för dyra och skorna funderar jag på att köpa sen. men 11cm klack kändes i fötterna bara efter att ha provat dem och jag undrar om jag kommer klara av att använda dem.  
Monki

nu ska jag ta tag i mina sommarjobbsansökningar och jag är framme på den delen då ja ska skriva ett personligt brev. puhhh jag känner mig slut i huvudet bara av att tänka på det. Så mke koncentration kommer behövas idag.
Nu ska ja fanimig ta tag i det här så jag slipper ha det tryckandes innom mig som en stor stressfaktor! Även ansökningar till högskola måste börja få en ORDENTLIG fundering.
skoljobbet får skjutas upp. orkar inte. går ju under snart.



puss på mamma å pappa -tack, älskar er!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Du skulle ha köpt skorna ju, du blev fancy i dom!!! :D

2010-03-12 @ 14:50:05
URL: http://emmfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0