snart är lovet över

Klar med en sommarjobbsansökning. Gud vad det blivit avanserat. Så landstinget är avklarat, nu äre komunen kvar. Men just den sidan låg nere för att de höll på å tjollra me uppdateringar eller nå sånt.
Vet inte om ja ska söka nån annan stanns. Kan inte komma på vad. Skulle egentligen vara kul att prova något annat, men när man är utbildat undersköterska så får man ju bättre lön, och vem säger nej till det. Kanske jag om jag hittar nått som verkar roligt. Förslag?? (snälla)

Var ganska slut ikväll. känner mig allmänt sunkig och håret står åt alla håll. Har koncentrerat mig mke idag för att vara lov, men var så illa tvungen. Och inte var det sista gången det här lovet heller skulle ja gissa, då ja måste höra med JohannaH om vi ska göra PA då det börjar bli kris om tid.
Har fått hjälpa till å bära å vara smakråd om vartannat hela dagen för att mamms å papps håller på att göra klart makeovern av vår hall och mat/allmännrum. Börjar bli lite less och mitt engagemang börjar sina, vilket mamma har märkt och stört sig lite på. De har varit hur duktiga och flitiga som hällst och jag är riktigt imponerad. Pappa har btw det störtsta tålamod jag har sett. men det är inte första gången han bevisar det♥. Hur ska ja någonsin hitta en pojkvänn som kan mäta sig med min pappa. Jag blir nog singel förevigt haha;)

Sen kom Stina hem idag efter att ha varit i Hudiksvall med hennes pojkvänn och hanns syster för att hälsa på deras morfar. Hon hade då haft trevligt och fick sig en liten chock då hon kom in till ett annorlunda hus än hon lämnade. När hon for var väggarna just slipade och hela huset låg under slipdamm så lite annars var det.  

happyface från i tisdags
då hade man hela lovet framför isg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0