sjuk:( fast inte kan man vila för de

Mår inte bra just nu!!! har blivit dåligare och dåligare som veckan gått. Igår skulle jag i normala fall ha stannat hemma. Men det var engelska nationella som jag känner att jag bara inte orkar skjuta upp och så var det kris med projektarbetet som var tvunget göras. Så det blev skolan endå, och snacka om länge ja var där. 12 å en halv timma var jag i skolan sammanlagt igår!!! Förklaringen kan förkortas i två bokstäver -PA! vi slutade vid tre och stannade i en datasal skrivandes på PAn. Sen for jag inte hem föränn nio. Vi var två grupper på tre styckna som stannade och kämpade på. Vi åt frasses, som aldrig smakat godare. Haha vi kände oss lite som inbrottstjuvar. verkligen dålig inbrottssäkerhet, vem som helst skulle kunna stjäla vad som helst. 
Men även om jag mådde skit så hade ja jätte kul, vill inte vara ifrån er i 6 veckor nu ju:( å sen har vi bara typ 4 veckor kvar:S vill inte att de ska ta slut, Jag har väldens bästa klass!  

Engelska nationella är ju då avklarat förutom muntliga som blir efter prktiken. Det gick piss på hördelen då jag hade ont i huvudet och inte så lätt att koncentrera mig. men de blev inte lättare kan ja medela då de i bakgrunden på en intervju hade tågljud som gjorde att hela mitt huvud började snurra. Gick för allt i världen inte att höra vad som sades:S 

idag vaknade ja upp och trodde att jag inte skulle kunna prata på hela dagen. halsen var helt ingentjett och hade fått småblåsor i kinden som störde nå regält. Hade ingen feber, men det kändes som om jag skulle svimma och hela kroppen var öm. Inte kul morron alltså!:( 
men det blev efter många tvekningar en tripp til Johanna för att göra ytterligare PA. Då gick det hyfsat bra, men var ganska slut då ja kom hem. Å mer blir de då vi ska hålla på imorgon å, från mitt på dan tills vi blir klara.
Jag kommer vara död! 

Å på måndag äre APU som gäller. Har bara en presentation av avdelninge första dagen, vad ja vet i alla fall. Är sjukt nervös!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0