älskar att solen väljer att stanna kvar=D pepparpeppar..

sovtime!

ska måla naglarna bara först för att ja blivit less på den mintgröna färgen. och för att jag måset öva, har insett att jag är väldigt dålig på just detta kvinliga bestyr. Men nu ska det åtgärdas.

blev ingen läxa ikväll. Synd för min PsykologiBlärare som väntar på min bokanalys med psykologisk inriktning. Men ORKAR INTE. blev att ja fastna i en bok istället. Fanns en MASSA annat jag också skulle behöva ta tag i i läxväg, men nej de skjuter vi upp..

Solat endel idag me. fast solen är inte så stark när jag väl kom hem där vid 5. Men kanske lite litelite färg. 
innan hemfärd från stan vart de bryggan vid älven me några vänner -hur mysigt som hällst. Älskar när sol, vatten, grönska och skratt befinner sig på samma ställe!  


blev att göra läxa til 02.00 igår. Skitonödigt då jag blev i den gruppen som ska ha talet imorgon. Fast nu fick ja lite mer välbehövlig(!) tid. Inte för att jag har utnyttjat den, men får stiga upp lite i tid imorgon (börjar 12.15 *host*(A)). Då kanske ja kan få nått gjort. Jag vart i alla fall väligt vidskeplig idag då ja läste horoskopet i norran (gör de ibland:]) och det står för stenbocken: "Du tycks för ögonblicket inte vara tillräckligt förberädd för att kunna gripa dig an en speciell uppgift så avvakta hellre!"  Haha(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0