franska är ett vackert språk

fredagen var jättekul! Allt löste sig.
Jag han jätte mke, fast blev lite sen pga de. Men ja han göra klart Psykologiskabokananlysen, skick ain den, laga mat till familjen, skära mig i fingret medans jag skar gönsaker (KLANT!), ducha mm. med ett skärsår som passade perfekt för hårstån (ajj:(), sjutsa stina + hennes kopisar till Sjungande innan jag (okej pappa körde) hämtade ett par (nog övervänta -förlåt) kopisar som skulle med till Malin.

Men idag har jag JÄTTE ont, speciellt i fötterna. Skorna tog nästan död på mig. Kan medela att de var svullna(:O!) i morse. Just nu har ena foten gett med sig men den andra är ondondond:( de är trampdynan på fämre delen av foten som tagit den värsta smällen, så jag går på utsidan av foten. Och som tur är kan ja ju numer stödja lite på den vänstra så att all vikt inte hamnar på utsidan på båda fötterna. Men jag har försökt att inte gå så mke idag.


idag kändes min säng väldigt skön, varm och mjuk så ja sov tills mamma å pappa inte kunde vänta längre på lunch. Sen hann ja me lite till och sen lite till. Imorgon blire siga upp tidigt (varför sover jag inte än?) och fara till farmor♥  sen har jag lite till att hinna med.
Nästa vecka är utklädningsvecka och vi har (förhoppningsvis) inte fler läxor/prov=) glädje och stor(!!!!) sorg på samma gång!




(jag gillar att skriva allt innom parenteser)(och använder dom lite för mycke)(ni får ursäkta mig)(;))((A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0