hejhopp skeppåhojj land i sikte

Nu börjar de lungna sig lite med prov osv. Projektrapporten, den rättade versionen, är nu härmed inlämmnad -tack gode gud. Gick lite trögt där på slutet.
Men imorgon har vi storprov i Etik (gulp) och jag känner mig inte enns lite redo. vart klar med talet vi hade idag vid halv3/3 inatt. Jag bara kunde inte konsentrera mig innan 12:] Det gick väll hyfsat bra, fast hade gråten i halsen. Gud vad jag kommer sakna er!!!
Har annars hunnit med att sola. Blev på lunchen (och lite på engelskan som är het ovärd just nu -ska tillläggas att det var med lärarens tillåtelse vi fick gå) med Sara å Josse=) Hoppas de blev nån färg! Blev stan en liten sväng efter skolan å. HAha De är verkligen svårt att hålla ihop 6st tjejer sådär. Mäst var det väll spaning efter saker till fredag, men jag fick bara ett par örhängen inhandlade. Har kommit in i nån örhängessväng nu av nån konstig anledning.

ikväll blir de att se Frejamusikalen då kusefin är med. Ska bli kul. Borde egentligen plugga. Men skit samma. De ordnar sig.


ha de gott från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0