keep smiling it makes pepole wonder what you´re up to

slut på APU. Fick en massa beröm så det kändes bra:] Fast missflyt med tajmingen med en viss person:/((A);))

Valborg behövdes. Tack!=) Men klämde in mycke på en dag, och jag är stolt över mig själv att jag inte vart mer stressad.    

helgen i övrigt skulle vigas åt läxor. HAHAAH sånna konstiga idéer jag får.. inte blev de så inte;P liiiiite blev gjort så jag fick klart en som jag redan gjort nästan allt på. Sen hann jag börja på den andra konstiga som jag inte vet riktigt hur jag ska göra med. Så det blev i alla fall att sitta vid tvn och datorn. Jag hade läxorna uppe på skärmen och tittade på den då å då men men.. hihi 

Idag var första dagen på skolan på läääänge. (6 veckor). Känns jätte bra att vara tillbax, har saknat det! nu sörjer jag bara över att den är så kort tid kvar. och tiden går aldelens för snabbt!
Sen har jag hunnit sjunga på gymnasiekonsär ikväll, liten en men jag var nog nervös ändå. Men det gick nog ganska bra ändå och de är skönt att ha det bortgjort.



denna vill jag ha. Funderar på om jag ska eller inte..



Kommentarer
Postat av: MLA

Vilken fin ring! Vars är den ifrån?

2010-05-04 @ 08:54:04
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0