elin älskar sol havet och noret

kom hem från stugan idag -motvilligt! har haft en suuuper helg. galet skönt i stugan. Älskar lukten, lungnet, vyn. Inte var det dumt med en sommertempurerad dag heller:O:D brände mi dock:S:] men de röda börjar försvinna nu, men de blir att lunga sig me solningen till huden återhämtat sig. Synd då jag gissar att de skulle varit solarium innan skolan imorn me girlsen. 
Mer än att sola så har vi (vi=pappa med lite lite hjälp, och inte mest av mig) hunnit sätta ut rälsen så vi kunde ta oss en tur me båten. Vi (nu menar ja alla utom morfar) bastat å badat i havet. passade på att ta in några hinkar havsvatten i bastun så vi kunde tvätta håret. För inte hade vi vatten inte. Vi var säkra på att de skulle sätta på vattnet den här helgen, men inte de. Vet inte hur många gånger jag gick och öppnade kranen på baksidan och kollade. 
sen vart de mycke solande som ja nämnt. lite brun blev ja väll -om man kollar i rätt ljus(a) De är bara att inse att jag inte har anlag att bli brun även om de flesta i min familj och släckt bara behöver titta på solen genom fönstret. Framförallt syftar jag på min farbror och speciellt min morfar! Jag brukar alltid jämföra honnom med en bränd pepparkaka i slutet på sommaren♥. Jag skämtar inte eller överdriver! jag lovar. sen håller brännan mer eller mindre hela vintern. Kan inte minnas att jag sett honom blek eller något lite i närheten.   

Har fotat lite smått, väldit amatörmässigt kan ja lova. har inte den där talangen verkar de som. men kul äre. Fast oftast så vill ingen varea med på bild så de blir en massa tråkiga naturbilder eftersom jag har svårt att få dom bra. Ni kanske kan få se några. Tror ändå nått av de 100st jag tog på en fjäril blev hyfsad(a) 


Han inte med nå läxa, suprise. Har en stor skrämmande hög på mitt skrivbord som tittar på mig retsamt. Böckerna har gengat ihop sig mot mig och om jag inte håller avstånd så attakerar de. Så lyder mitt försvar iaf:](A)   
skerv upp på en lapp för att minnas vad jag hade och skrämdes av hur mycke ja ska hinna klämma in. Fattar inte hur jag ska lyckas och tankarna for hämskt nog till vad jag skulle kunna skippa/snirkla mig ur utan att det skulle göra så stor skada:](A) 
Har räknat ut  att jag måste göra klar helst båda psylologiläxorna idag om jag ska ha en chans att hinna. jag har inte enns påbörjat en och den andra går trögt. Ser inte ljust ut med andra ord:S  Siktar numer på den ena. Fast då hamna ja här:] 


mke text -förlåt:]
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0