Yeeeees änligen delas min åsikt av andra!

Hittade tyskland bidrag på en blogg i förmiddags bara och började strecklysna på den i ca 2 timmar. Gillar hennes underliggande skämmtsamhet och härligt annorlunda röst! Å så tyckte alla andra de å, då blev ja gla!

Andra ja tyckte va bra va:
Portugal -disney balad med vackert sceneri, fin ren sång
 
Ukraina -härligt uppfriskande annorlunda balad på rätt sätt

Kanske hade te tyckt om henne bättre om hon sett ut såhär:
Men jag tycker de inte blir lika bra.


Georgien
Rumänien
Cypern
Israel -att balader kan vara jättefina på andra språk bevisas här
Belgien

Sen tycker jag att vi skulle ha skickat Salem eller Eric saade. Bara när Eric sa poängen märktes de hur mke han hade gått hem. De är OK att leva lite på utseende och charm! 
Detta är något som jag inte har hittat på nu bara för att Anna inte gick vidare. Jag har hela tiden påstått detta. Om ni inte tror mig kolla blogginlägget jag skrev då Anna vann. 
Annas låt är inte dålig så, även om jag inte persoligen gillar det. Men (förlåt mig för håra ord) MAN SÅG JU FÖR I H-VETE ATT DE INTE SKULLE FUNKA UTOMLANDS. TÄNK MÄNNISKOR TÄNK!!! Jag var besviken då, och de har inte ändrat mer än att jag skrattar åt dem som röstade på henne i tro om något. (förlåt anna du verkar som en jätte fin tjej och sjunger jättebra) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0