hemma bäst! Enda adekvata förklaringen till att man far därifrån är för att man ska älska det ännu mer och uppskatta varenda list när man kommer tillbaka.

såå mycket som, jag inte berättat. Händelserik helg. Har en massa bilder som jag måset sortera och lägga ut här. Men första ska jag vara duktig! Har redan hunnit ringa folktandvården. Lämna ett medelade för uppringning, blivit uppringd och bokat tid. Installera nytt antivirusprogram, fast då var man tvungen avinstalera osv och allt var mäkta krångligt ocg tog en *ävla tid (Tack älskade pappa för hjälpen, hade inte fixat de utan dig♥), samt fylt i blankett för ICAkort.  
Nu ska jag ringa Länsförsäkringar. Jag är nervös.
Sen måste jag hinna plugga. Skicka iväg ett Mail som känns tufft att skriva. Kanske handla, diska, städa, renbädda, se över garderoben till Thiland ..och gud jag skulle behöva panta å!
Tid multiplicera dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0