hinner inte med

FAN jag orkar inte! NOLL plugggnista!! Pallar jag det här? Jag sakanar gymnasiet då man kunde ordbajsa eller bara tänka logiskt:(
Vill inte just nu, men tanken på att jobba sätter igång mina kräkreflexer..

ansvar, att växa upp, göra nått av sitt liv -det gör mig sååååå stressad. Jag är INTE VUXEN ÄN! Inte i hjärta i alla fall.   

Har en 600 sidor engelskabok om .. nått.. som har med forskning och forsknings.. nått att göra. Som jag hade som mål att läsa medan jag var hemma. Och jag har hunnit 14 sidor :S EJ BRA! Så det är bara att sätta igång NUNUNU. Skulle behöva gå igeom föreläsningarna å. Sen måste jag ju läsa de två andra böckerna när jag kommer tillbaka men då ska vi göra grupparbete. Ahhhhhh hur ska deta gå. 
JAg vill till Thailand NU!  

snyft och suck

Kommentarer
Postat av: sara

Tänk positivt Elin, du kan ju iaf engelska. Föreställ dig mig läsa en bok på 600 sidor på engelska ;) Det kommer gå SÅ bra :D

2010-11-15 @ 23:49:26
URL: http://restraint.blogg.se/
Postat av: her self

aww tack Sara:D Du är för gullig! behövde peppen och snälla ord! Men du tänket för lite om dig själv, klart du kan engelska!! Men den här boken är bara fööör tråkig och byråkratisk.

2010-11-16 @ 00:24:19
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0