Inväntar svar kl elvahundra

Nu är tentan gjord. Faaan att dom hade frågorna i oordning. Men vi fixa de ju endå även om det var lite rörigt med 9 pers som sitter å skriker efter hjälp;P Men tillstut gjorde vi så att vi följde en pers svarsordning å vi andra fick leta reda på frågan. Funka hyffs. Nu äre bara att hoppas på bra resultat! Men faller en så faller alla. Ingen i denna grupp är ensam om sitt misslyckade, eller som vi hoppas.. -godkända arbetsinsatts. Får svar kl.11.00 idag hur det gick.

Pust.. nu hoppas jag att jag kan glömma den här trååååkiga kursen. Jamenar hur kul låter "Vetenskaplig Teori och metod"??:O!
Jag dör av trisstess om jag får omtenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0