jag kan inte förklara hur mket det betyder för mig

Idag:
·Thailand säkrat och klart! jippikajay (haha undrar vart jag hört det uttrycket förut;))
·Tagit andra (av tre) HepatipB sprutan
·Tagit tag i diskhögen som växt till ett berg
·Kämpat mig till bussen. -rullande resväska var inte dte smartaste valet denna dag. Klibbsnön gjorde att den inte rullade snällt efter mig, utan jag fick DRA den:C Tungt uta H-vete!
·KOMMIT MIG HEM :D hem ljuva hem. avslappning för sånna som mig som har lite svårt att växa upp
·rett ut innebandyn. Typ. förklarat mig, så nu hippas jag att jag gjorde mig tydlig.
·bestämt träff med Matilda. Gått alldelens för lång tid sen sist! 

ogjort endel. endel mket jobbiga ting. Men de kommer.


Såg just att jag hade en liknande hårfärg som den jag har nu förra julen. jag hade glömt de:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0