pjuu

Första tentaresultatet tbax idag.
Och jag som trodde att jag skulle på göra omtenta. JAG FICK FAN VG :O :O!!
herregud så skönt. Då var de ur världen. Nu måste jag bara klara tentan på Fredag, då omtentan är när jag och tjejerna ska till Göteborg.
Vi ska boka idag eller imorgon och det blir helgen den 14 januari =) vi far samma dag som Anatomi-tentan, fast på kvällen =) Längtar!!!
Blir en massaMASSA kul nu kring Jul! Thailand över jul och nyår, fyller 20 (fast har skola hel den dan, men ändå), stina fyller 18 och så Gbg med tjejerna i nollegruppen! :D Tagga allt!!!! Fast då glömmer jag (tränger bort) anatomikursen och ALLT plugg som kommer vara endless i just den kursen! Men de ska typ bli kul att lära sig attl sånt där, är lite taggad på de me:]


Snart blir det att laga mat med my och ida hos my=)  


puss på mamma å pappa, saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0