skit för sjuk

Hade svarat att jag skulle med på matchen och börjat tagga. Men jag blundade lite för min onda hals. Och igår sa den till! Ännu mer svullna halsmandlar och lite svullen luftstrupe:S Så det var bara att ringa och berätta att jag inte kunde spela:( ännu senare på kvällen blev jag ännu lite sämmre.. 
Lycka till tjejer!! tre poäng nu!!
Märk hur kort jag är:O Jag viste jag var kort, men så kort?!:O känner mig inte så kort!


Har förövring sovit två nätter i rad hos My (inte denna utan dom före) =). Var bara tänkt en natt, men blev en till då det blev så sent. Sov på hennes självuppblåsbara luftmadrass (kände mig som världens omodärnaste då jag tappade hakan då hon bara klicka på en knapp och så blåstes den upp, för det var en nästan likadan som jag har så jag var lite ställd).  Sen har hon två kuddar och en filt i fejkpäls som var såååååå skön! fast lite liten filt så jag fick krypa ihop och det vart jättekallt på morgonen. Men sååå mysigt har hon det och jag är ännu en gnutta mer avundsjuk. Tittar redan nytt boende varje dag!, hoppas jag hittar nått snart!
Har också fått en inblick i att det kan vara jättekul att laga sin egen man (om man bor som hon gör ofc, funkar inte hos mig) och jag är jättepepp på att hitta nått med kök så att jag också kan göra det! -nytt boende snälla visa dig!   


Idag blire slappslappslapp. Borde plugga -så jävla mycket som jag borde plugga!



Sen måste jag säga -den tröjjan!! grrrrrr sexyy (Jag vet då att en håller med mig, eller hur My?;) ) Hahah vad har hänt med mig? jag kan inte kontrolera mig själv snart ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0