gullidu

Tänk vad några gulliga ord från en främling (okejdå.. en främling som man kollat in ;) ) kan göra en glad. Matchmaker My! Nu måste jag ner till Helsingborg innom en rimmlig framtid ;) Haha =) -Och My jag har alltid velat fara hem till dig, jag har bara mer anledning nu ;) (a)  


sorry att jag plågar er med bilder, jag boostar mitt sälvförtroende
och kan inte välja en

Hann med lunch på Subway med Sara idag innan bussen mot Umeå gick. Trevligt värre!!! Vi hann prata om lite allt möjligt och skratta. Saknar gymnasiet! Kram på klassen, jag saknar er!

Litteratursökningen var inte alls farlig. Bara de att man inte lärde sig så bra. Haha bibliotekarien var hyfsat virrig och över hela stället;P
Sen följde jag med My till hennes nya lägenhet på Tvistevägen där jag träffade hennes föräldrar som var här från Helsingborg för att ställa i ordning allt. Jättefint blir det! Avundsjuk ä ja, ojaaa! vill å ha en sånn fin, ny, fräch lägenhet. Den var perfect storlek, men alldelens för dyr! man får typ en 2a för det priset :O


Dröm sött
det ska jag försöka göra

ohh glömde nästan säga att jag julpyntat mitt lilla rum lite smått nu. Man måste ju få börja i tid om man nu inte ska vara hemma över jul. Men jag bryter mot mammas regel -inget i fönstrena innan advent. Hon precis som jag stör oss på folk som prompt måste sätta fram krimskramset och ljusstakar och sjärnor så att andra måste se på dom. Göm tills Advent people!!!! speciellt ett hus hemma på vår gata i stan.. haha trött när man börjar tänka Astrid lindgren skämt ;P. Men Serri huset jag syftar på borde skämmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0