ojj vad dagarna går

Fanns ingen jävla innerslang till min cykel. Försäljarens uttalande var; är du säker på att du har kollat rätt siffrior?? (de som syns på gamla däckets utsida) För tydligen fanns det inget liknade och han tyckte jag skulle gå till en cykelaffär. Och allt det sas med ett kisande ögon och "är du dum" tonläge. Lite som att verkligen var genomskinligt att det var första gången jag skulle byta däck -student som ej längre har pappa i närheten ni vet. Men jag VET att jag skrev rätt siffror, för ja trippelkolla innan jag for och när jag komme hem dubbelkolla jag igen. JAG HADE RÄTT SIFFROR!! Min cykel är bara gammlare än gatan. (Förlåt fina cykel jag gillar dig)
Men jag får vara den där studenten som just flyttat hemifrån och väntar till pappa hjälper mig ;) 

Sov hos My inatt, i hennes nya lähenhet=) Första natten där för henne å. Det blir jättefint! Vi somna dock lite sent och sen blev vi väckte av att vaktmästaren som sa att han skulle komma på en liten stund och fixa några saker. Å så kom hennes föräldrar och alla började fixa olika saker. Jag fick känna mig duktig och sätta ihop hyllan (jag var verkligen duktig på de ;) men jag har ju tränat, eller hur sara? ;) ). 
Men nu blir jag bara mer och mer avis på My, det är verkligen en jättebra lägenhet!! 
Måste fixa en egen! 


Sen ikväll ska vi laga lasang hade vi tänkt! Så jag ska fara och handla till de nu medans My är och fixa lite mer saker till lägenheten med hennes föräldrar. 


Ville bara ge en liten snabbrapport..  

Har fortfarande inte svarat om matchen -fyyyyy på mig!!


Hahaha börjar de bli jobbigt med dessa bilder nu?? ;) jag har insett att jag nästan sätter ut dom för att retas lite. 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Jo det var ju faktiskt jag som lärde dig ett och annat när det gällde att sätta upp hyllor ;) Måste dock säga att min hylla är väldigt instabil av något underligt skäl ;)

2010-11-18 @ 16:56:34
URL: http://restraint.blogg.se/
Postat av: elinS

HAaha ooneeej sara det var ju ja som fixa de åt dig ;) Du hade inte klarat det utan mig!;P

Du får väll sluta hänga i den, luta sig är inge bra heller. Bara tips, för det beror då inte på mig!:*

2010-11-18 @ 17:25:33
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: elinS

HAaha ooneeej sara det var ju ja som fixa de åt dig ;) Du hade inte klarat det utan mig!;P

Du får väll sluta hänga i den, luta sig är inge bra heller. Bara tips, för det beror då inte på mig!:*

2010-11-18 @ 17:26:01
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0