vill inte tbax, älskar hemma

Imorgon åker man tillbaka till det som man numer skall kalla hem, men som jag fortfarande känner är ett ställe jaj bor på för att slippa pendla mellan hemma och skolan.. ett typ av föråd där jag förvaras om nätterna. Samma känsla som en bunker. Har ju bottenvåning så kan aldrig ha uppe persiennerna så jag ser aldrig dagsljus, eller mörker för den delen, om jag inte tar mig ut därifrån. Tillsammans med mitt alltmer sjuka relation med bakterier (skyller på hygienundervisningen xflera och alldelesns för många) så pallar jag inte mycket mer innan jag måste läggas in eller åtminstonde få proffesionell hjälp. Jag skämtar inte, mamma har redan föreslagit detta, det senare då. Slutsats: Jag måste skaffa nytt boende!!!!! 

Sen har jag en utmaning framför mig imorgon då jag ska få tillbaka en ganska opraktisk väska (hjul+snö=inge bra) som kommer att vara proppad, om en de, jag kanske måste ha en extra väska.

Sen kan jag ju tillägga att jag iaf försökta vara duktg med skolan idag efter förra inlägget. Det gick hyfsat ett litet tag, men sen gick det utför som *an. Jag är en misslyckad person. Och inte kan jag skylla på att jag ä sjuk heller, för detta är inte gymnasiet -det är för i helvete universitetet. fail för mig. Just nu skulle jag behöva en "Berit", lite uppmuntran/ bekräftelse på min egen förmåga. Jag vill känna mig duktig, jag föder på sånnt. Och det funkar inte så numer. Och jag vet att jag inte på hundra ilometer gör mitt bästa. Vill glida inte klättra just nu. Bad timing för sånnt!
Men jag är sjuk. Mamma skyller på mina dålia matvanor, matintag, för lite sömn och allt sånnt. Sånnt som jag är väl medveten om, villl förändra, men inte klarar av tills jag hittar nån annan stanns att bo -och det kommer nog inte bli snart :(    
Jag älskar min mamma som bryr sig så mycket. Jag behöver det. Vad skulla jag göra och vara utan mina älskade föräldrar. Jag klarar inte av att klippa navelsträngen som ni kanske hör! Ska jobba på att hitta ett nedtrappnings variant.. på en värligt lååååånnnngggg utdragen tid(a) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0