färgning? hjälp mig!

Stina tycker att jag ska färga håret. Jag börjar hålla med då jag ser på min gigantiska utväxt. Den synd nästan bara i vissa ljus och när jag har plattat men det är mer än en decimeter stort och börjar skifta i grådask tycker jag. (bara tre år till gråhårig ju;P). och jag känner att mitt hår i allmänhet ser för daskigt ut, inen skarp färg lixom, inte för att jag vill ha knall. Menja.. jag är dålig på att förklara ibland. 

Men va tycker ni? Och nu skulle det sitta fint med några komentarer! Ska jag färga? vilken färg? Stina anser mörkare, som sist jag var hos frissan å färga (hänt en gång -efter ett misslyckat hemmeförsök som resulterade i grönt). 
bild på det efter frisören:

riktigt mörk??(de gröna synsinte här):

eller ljusare typ blont?? bild:

Hittade bara dessa som blond (ser typ mer vitt ut) fins säkert bättre på färgen nån stann då jag varit blod största delan av mitt liv!

Fast jag måset säga att jag gillar min hårfärg som bäst på denna bild, mellanblod typ:

Kommentarer
Postat av: ???

Mellanblond ser bra ut, men ditt hår i somras var riktigt fint ;)

2010-10-28 @ 09:27:22
Postat av: MLA

Mittemellan passar dig bra, inte för mörkt eller för ljust, eller för grönt ;) Hahah :D

Saknar dej tjejen, kan vi inte träffas snartsnart? :)

2010-10-28 @ 13:45:05
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: sofia

Bruuuuuuuuunt :D Jättefin i det var du! Följ mina och Rebeccas spår nu,gör nå modigt ;D

2010-10-28 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0