lånetiden går ut imorgon och det funkar inte för mig att låna om via nätet som jag tänkt. Detta är inte bra!

Sista dagen av VFU imorgon då! (japp vi är ledig fredagar :D ) Känns lagom och bra med två veckor av observation. HAr sett och lärt mig mket! men nu vill jag plugga anatomi, strålfysik osv så att jag för GÖRA nått. Blev typ peppad där mitt på dan (det var nog jonas som var anledningen till de. han gick ut i våras och jobbar där nu). Men jag har inte än börjar på de plugg jag borde. Kändes gravft omotiverande att börja med omvårdnasdtjafset och alla uppgifter (som jag ändå inte förstår). Men det ska bitas i många äpplen innan jag är klar, vissa till å med surare än detta. Så det är bara att starta bränder under rumpan.   

JAg är förövrigt förkyld numer. Snuvan har jag lyckats ta under kontroll med nezeril fast det onda i halsen som växer till druvklasar när jag anstränger mig, är inge vidare. Men jag tränade igår ändå! Jag ska F*N (fortfarande för "pryd" för att svära på bloggen) inte missa träningar NU när jag är hemma:O Det går inte för sig, här ska krämas ut varenda droppe ur innebandyn. Har iofs inte varit en så bra vecka på den fronten då jag inte mått bra och i haft ständig träningsvärk lite varstanns och så hjälper det ju inte att man inte pratar med den som man ska spela med. Systrar kan även bråka när de är äldre! blickar och komentarer kan fälla en hårdare än ett bra placerat ben!
Men jag njöt av att spela matchen i lördags!! även om vi förlora och jag kommer få höra det av rebecca i tid och evighet. Jag älskar verkligen den sporten. Fast roligast är det ju när det går vägen. Men träningarna förra veckan var likadana (det var pre-träningsvärk uta tusan) jag NJÖT! Hatar att man inte kan kombinera och få allt man vill. Men jag tar det som det kommer. Jag har ju börjat tänka possitivt, så hade tänkt försöka fortsätta med det!

Har haft dte bar här hemma, även om jag saknar kompisarna och den vardag man skapat sig i Umeå. Jag har hunnit gå ut med Malin och Ellen, synd bara att vakten på station inte var på humör. och dagen efter det så var jag och Sara till Ellen i Lövvattnet. Det är så idylliskt där.
Det har varit så kul att återträffa alla, och jag hoppas det blir fler nu till helgen då jag och sara hade tänkt slänga ihop nått att göra tillsammans (så hör av er ni som kan klassen!!) 



-lite text nu när ni fått så mket bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0