my day (i två benämningar ;) ) haha så klever jag är

plugg hela veckaN och mer ska de bli. Tenta nästa vecka och jag MASSOR kvar:S aaaaaaaaaahhhhhhh panik! Imorgon äre seminarium med opponentskap och jag ber till.. nån gud(de får slåss om mig) att det ska gå bra. Jag och My har fixat ihop allt som var tvunget fixar efter lite stress då ärendena på stan tog längre tid än vi trodde:S ;P -inte hur man ska spendera sin tid då man har upp över öronen med saker att göra. Men nu har jag iaf en början till en haloweenoutfit. Saknas nått, typ en tyllkjol eller så.. men annars så är jag nöjd. Lagom idée som kommer synas lagom. Jag är allt för lagom med en tvist just nu!



Sänder en puss till mamma och pappa♥ ..Och till alla andra som vill va en förståss, jag är inet snål!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0