Okt. 4, 2010

En bra start på VFU;n:D kemin stämmer!:D prisa någon ni tror på, typ gud eller liknande! Jag tror jag kommer älska mitt yrke. (Om jag bara lär mig allt det väligt svåra som jag inte kan än, men de ska jag nog se till å göra;)). Första dagen var skelettlab1 och imorgon äre skelettlab2+nån timmes reception. Senare i veckan har jag DT och MRT:D Och nått besök på lunglab och ultraljud kanske.   


Hade tänkt få spela lite innebandy med älskade clemens idag, men träningen blev inställd. Vilket gjorde att jag fick tagga om och hade tänkt lägga min nyfunna sprallighet till att götra nått nyttigt som att springa eller om jag riktigt blev motiverad -plugga. Men soffan slukade mig lika sanbbt som maten var uppäten (jag älskar broccoli btw). Så nu siktar och litar jag på "chockfasen" på deras träning imorgon som jag tänkt invadera. *(chockfasen= när det var så länge sen kroppen rörde sig att den inte märker att den inte kan förän det är över och försent >> vilket leder till enorm smärta dagen, och kanske dagarna, efter) Men jag kan inte beskriva hur mket jag saknat innebandy! Så de är såååååå värt det!     


Sen vill jag påpeka att jag vart depp då hela Nollegänget hade pizzaåfilmkväll utan mig. Varför fungerar ej kloning än?? för jag vill ju även dra ihop nått till helgen med mina gammla älskade, saknade OPHI;are!? nån som vill?? hör av er! Jag är PÅ!!!
-minnen♥

Haha timingen på denna

                                                                                                           Saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Låt oss hitta på något då! En tacokväll som vanligt kanske? :)

2010-10-05 @ 18:47:59
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0