family is everything

Familjen på besök idag♥. Det blev stan och shopping för alla. Fick med mig ett par skor hem (jag och stina köpte lika, suprise ;P) + nå små nödvändigt. De hade å med sig en massa kul hemmifrån :D tex. playstationet så nu kan jag se film på tv;n :D Och tillhörande spel som singstar mm. följde med å. också så en tavla som vi mixtrat ihop själva av tyg (somjag bestämde), trä-ram (som pappa byggde) och häftade ihop den (pappi o mami♥) sen sydde gulle mamma en jätte fin kudde av det tyg som blev kvar så nu är mitt krypin mer dekorerat mysigt och snyggt! tack ni är bäst!!
Även allt som jag glömt hemma (handukar sängkläder osv) när jag var hemma sist komme sig hit.

Vi åt på Eurasia och in kommer Tomas Dileva :O haha å när vi gick ut så gick dom samtidigt så pappa fick ett tack då han håll upp dörren. Så nu kan pappa säga att han pratat med Tomas DiLeva (vilken status ;) ;P).

-Har iaf haft en jätte bra dag med the family :D!


Igår så gjordes inget produktivt på förmidagen än att jag sov till 1 och sen gjorde nada till jag kom på att jag hällre städade än plugga. Så det gjorde jag tills My kom vid 7. Då köpte vi på oss lite gott, gjorde (nästannästan) klart vårt fördjupningsarbete och sen blev det utgång. Kul kväll vare. Och vi blev ganska förvånade då vi insåg att det var Peter Sipen som var DJ :O men mot kvällens slut så hade det tagits kort och nästan dansats med mannen utan skjorta. Som förövrigt inte är blyg över sina magmuskler. Lite sjukt att han är 47!! Han är f*n äldre än min pappa. Men gud vad världen skulle vara tråkig utan utstickande personer!

de andra är på Mys iPhone4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0