slösa-ont-i-magen kallas det

opponentskapsgrejjset avklarat, med bravur tycker jag. Var riktigt stolt över oss. Nu återstår bara själva tentaplugget som är så gott som osynligt just nu. Vi leker kurragömma -och jag vinner!  

varit på stan idag igen. Den här gången med Rebecca å Rebeccas kompis Sussi som verkar jätte trevlig. Vi hittade lite mer atteraljer till Haloweenfesten på lördag =)  
Jag träffade även Sara :D saknar er därhemma, glöm mig inte!



Har förövrigt haft en j*ävligt oerhört dålig hårdag idag! Är rå sugen på att färga håret just nu. Men jag är inte mycket för inpulsiva påkommanden när det gäller sånt, jag velar, tänker i cirklar och plågar mig själv med  obestämdhet.
Men nu vill jag bara ha bort det daskiga! topparna börjar klyva sig å. Ska nog färga så fort jag kommer hem, har fått för mig att det är billigare i skell =)



Ska plugga inför HLReximinationen nu, kram

Kommentarer
Postat av: sara

trevligt att råkas!

2010-11-01 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0