Okt. 3, 2010

Nu verkar det funka. Fick lite panik där.


Är heeeeeemmmma nuu =D
efter lite slit med väskor (jag skämtar inte -var f*n piiinsamt!) så han jag till bussen med lite hjälp (tack!). Sen hoppade jag av i Sikeå (Robban, Robertsfors) där jag blev upphämtad av familjen å så for vi till Farmor å hälsa på. Väl där så fick vi, föruton farmors fina sällskap som jag längtat efter, även hemmagjord äppelpaj :O :D gottgott! Sen skyndade vi oss till stugan där vi åt gomiddag (laxknyten som man grillar) och sen spelade vi yatzy med godis, chips å dipp ute på glasverandan med bara levande ljus. Behöver jag nämna hur himla mysigt det var?! Och för att toppa det så bastade vi och badade i havet i bäckmörker med sjärnklar himmel (månen syntes igenstanns dock).  
Och för att tillägga så sover man aldrig så gott som efter en riktig bastu (riktig menas med dopp i kallt vatten;), hällst gånger flera!)


Mobilbild från stugan idag -Hösthavet

Jag sov lääänge idag:D Åt en jäääätte god frukost:D och njöt av den höstiga havsluften innan vi for hem. Hemma blev det hämtThaimat och att se 2 avsnitt av Greek:D 
Så nu sitter jag här och borde göra så mycket. Fylla i papper, inför imorgon och annars. plugga, som jag gjort alldelens för lite av. Jag kommer få göra en regäl slutspurt, som vanligt:S Elin och "göra saker i tid" borde träna på att umgås.


Imorgon äre första dan på VFU;n. Jag är lite nervös men mest förväntanafull. Det är nu dommen kommer. Passar Elin och RTG ihop?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0