hemljuvahem jag saknar dig

Försöker hitta bästa lösningarna så att jag tar mig hem på ett så smidigt sätt som möjligt imorgon. Har redan en stor PROPPAD väska med smuttstvätt som inte enns rymde allt:S och blir minst en till. sen ska jag ju få med allt på cyckeln till skolan och där få in det i ett skåp  (lycka till -finns inte en chans!), och sen lämna cyckeln på skolan och ta bussen från NUS hem. men finns massa olika tabeller och insåg just att det är SVINDYRT. trodde de kosta 75 (gjorde det får typ nått år sen) men ser inte ut så:S som rebecca skulle säga -dryyyyygt!


Men jag längtar till att få komma hem. Bara få sitta i soffan i vardagsrummet framför tvn med familjen. Bråka lite med syster om kläder och till och med att få höra hur jag äter för dåligt känns bra -känns som hemma! Saknar huset och allt i det. Få komma in genom dörren och hamna i världens största kram får mig att tåras bara att tänka på.
Sandgärdsvägen 19 -här kommer jag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0