Mina senaste 38h

Har just spenderat ca 38 timmar i Sofias sällskap, + en massa andra mer eller mindre. Utan att det alltid var tänkt så har vi gjort allt tillsammans. Hamnat i samma grupp på KTCn, ätit varenda måltid tilsammans osv. Tillslut var vi så synkade att vi klädde oss likadant utan att märka det. HAHha såg ganska roligt ut.
hon hade: svarta strumpbyxor, lång grå tröjja och en svart halsduk +rödaktiga örhängen.
jag hade: grå strumpbyxor, lång svart tröjja och grå halsduk +samma nyans av rödaktiga örhängen.
HAhaha
Har haft jätte kul det här timmarna! med undantag av den där föreläsningen om lagar (som jag sov mig igenom(A):])
Har haft såå tur som har hittat såå fina kompisar här i umeå! Nu är nästa steg att kanske hitta en lägenhet att dela med sofia. Eller kanske vill rebecca å bo med oss?=)  

Lillsitningen igår var kul av den anledning att vi hade den bästa utklädningen!!! Synd att det inte fanns nått pris! Vi var Flygvärdinnor=) 6 st i samma figursydda ljusblå skjorta, kortkort svart åtsittande kjol, nylonstrumpor, svarta högklackade skor, scharf som jag och sofia sytt och en namnskylt made by rebecca där det stod SSK ARLINE +namn och ett rött kors. Självfallet var även frisyrerna anpassade och stilrena. VI var såååå klockrena. Sen hade vi världens snyggaste pilot som ett stort plus i kanten. HAha och han mådde nog bra i sitt harem av värdinnor;) Iaf så var det andra killar som var avis;)
HAHAHA men vad som hände på corona (uteställe) när vi komme dit efter sittningen tog priset! Ni skulle varit där. ALLA å då menar jag allt och ALLLA vände sig om, petade på varan, STIRRADE!!! när vi kom in i rummet. DÅ hade våran pilot svikit oss för att fara hem till sin flickvän (suck) så vi var oeskoterade. Men det kändes som om allt utom musiken stannade av. Vi fick kommentarer i massor. Bla. så hörde jag å sofia ett utdarget woww när vi gick förbi baren. Och när vi kom tillbacka till våra kolegor så var deras bord BELAMMRAT(!) med killar. 
Hahah kan säga att det var en kväll att minnas, minst sagt! Och jag är såå tacksam att vi hade Martin, jimmy och simon som hjälp där att tag. HAha de fick tillome frågan om de var våra pojkvänner, och när de inte var de så blev killen i fråga nästan genast taffsig. Men Martin lyckades hjälpa mig därifrån -Tackar=)  
(bilder kommer sen, då jag har listat ut vem som har dom)

Sen sov Sofia här och vi sov läänge för en gångs skull. det har ju varit Studentsportardag i umeå idag, vilket innebär Inga lektioner! Alla är på IKSU, då det är gratis idag. Vi hade å tänkt fara, men sov istället. Blev inte att vara hejjarklack heller, men de klarade sig nog utan oss. Så vi for vid 1 och träffade rebecca på stan, åt shopade lite, hade trevligt trotts regnet som öst ner hela dan. Sen Hade rebecca annat, så jag och sofia for hem till sofia där vi åt lite till och gjorde inget innan vi for in till stan, fikade på waynes (eller vi gjorde nästan inget fikande;)). Vi skrev en hemlig lista och satte upp regler istället;)



Nu ska jag sova upp mig. Är ledig imorgon å då vi blivit uppdelade att ha vårddag och jag fick fredag förmiddag. Men imorgon blire ändå att hitta åt rebecca för att läsa lite efter hennes IDfoto innan sofia slutar och vi ska äta lunch och sen hitta på nått. Blir kanske bio på kvällen. 
Sen ska jag hem i helgen. Saknar min familj enormt, även om jag har det bra här. Saknar kompisarna å!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0