no act of kindness, no matter how small. is ever wasted

Trevlig vecka hittils och den ser ut att fortsätta i samma anda!:D jag gillar livet just nu! Fast jag borde plugga mer än jag gör just nu(a)
Det har varit en sån befrielse att få börja prata Röntgen i veckan på skolan. Allt sjunker in mket mer. Och det känns riktigt bra. Nu äre upp till Vfu;n att se om kemin stämmer. Men än så länge känns det bra=)

Igår blev det utgång med My. Vi var inte så jättepepp till en början men det slutade med en kanonkväll. Inte för att det var så intressanta människor ute, men sällskapet var väldigt trevligt och jag skrattade och log hela kvällen. Man behöver sånna där ute"gånger" då man bara får dansa av sig utan att bry sig och bara utan tvekan avfärda alla jobbiga killar ,som bara kan var för mycket, på bästa möjliga sätt. Hahaha men roligt har man åt dom. Stackarna.
Och inte kände jag av det så värst mket i morse heller. Jag var typ konstigt nog mer pigg än alla ansdra mornar denna vecka. Jag behövde inte ens tvinga mig att vara vaken på lektionen (det är något man alltid kämpar med).


Nu ska jag sova ett litet tag innan kvällen kommer och man gör annat än att sova.
Kram


papi♥ (sommras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0