nu är vi inne i september. Måste kolla datumen på mina kylvaraor.

Varit på bio ikväll med Sofia. det blev Vapires Sucks. Den var väll sådär. hade några bra klockrena skämt osv men annars så vare ingen höjdarfilm. Måste dock tillägga att Jakob i parodin var snyggare än han i vanliga. (när han har klippt håret självklart) -Mumms var han iaf.. Både jag och sofia fick torka bort lite dreggel i mungipan;)

Vi hade till en början tänkt gå på "I rymden finns inga känslor", men vi valde att vänta med de tills i veckan då Rebecca kunde vara med. Den verkar typ bra. iaf för att vara en svensk film, som jag kan ha lite svårt för ibland. Men denna verkar ju riktigt bra. Vi får se om det stämde.
Efter bion blev det Wayne´s men en varmChocklad och ochallmänttjejjskitsnack. Hur trevligt som hällst!! Ska och måste göras om. Det är konstigt hur vissa miljöer framkallar vissa ämnen. Atmosfären gör sitt. 

Annars så hare varit en göra-inget-dag som har gått till spillo i namnet lathet. Men imorgon blire MB (medicinskaBiblioteket) med sofia för att plugga från kl8 på morgonen. Vi har inga föreläsningar imorgon, just våra grupper, så vi ska stanna där tills på eftermiddagen då vi ska in till stan och fixa det sista till Lillsittningen. Ser typ fram emot MB, biblioteket kommer nog bli ett ställe där jag spenderar mket tid då jag älskar atmosfären och annars inte kommer få något gjort här i studentrummet med Tv och dator som förför.  


Dröm söta drömmar ,kram

Kommentarer
Postat av: ellebelle

jag blir så glad då jag läser de här, för det verkar som att du trivs så fint. Stämmer det eller inbillar jag mej? ;) blev det ett bra val tycker du?

2010-09-14 @ 22:00:23
Postat av: Selin

Heeeeej ellen:D

Åhh vad gullig du är!=) jodå det stämmer, trivs jättebra med både vänner och skola!=) Än så länge så har vi inte lärst nått särskilt röntgen-ämne utan bara omvårdnad (så det har varit super att ha gått omvårdnad;)), men det känns i magen att det nog blev rätt ändå! men vi ser väll=)



Saknar dig och tjejjorna, vi måset träffas snart! Jag ska ha praktik i skellefteå vecka 40-41, vi kanske kan hitta på nått då?=)

2010-09-16 @ 00:26:06
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0