April 22, 2011

legat och lapat sol i bikini hela förmiddagen. Det gick före plugget;) Motivationen fanns lixom inte så det var omöjligt att slita sig från solstolen.
Men inte känner man sig brun för det. Nej jag har en familj som har tagit alla bruna piggment för sig själva +att de tjuvstarta utan mig nu i veckan. Jag kan bara konstatera att det loppet är kört!

Men det är sååå underbart här i stugan! Ikväll blire bast med bad. Men ingen isvak enligt tardition, eftersom att isen är borta. men vi får nöja oss med det iskalla vattnet ist. Det funkar nog lika bra. Och det ska bli skönt att få tvätta av sig. Vi har tänkt värma vatten på kaminen och sen blanda ut med kallt vatten så att vi för ljummet å så kan vi schamponera håret osv:) Hahah jag älskar att känna mig som en riktig norrlänning;)

Sen så är bland det bästa jag vet att sitta på glasaltanen om kvällen och spela kort (gärna 500) och kanske lite yatzy:) Och allra bäst blire med familjen:)



Nu ska jag försöka ta mig ann lite plugg. Buuu för strålningsfysik!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Å så härligt, suuper skönt att solen äntligen tittar fram större delen av dagen. Hör av dig när du har tid, längtar så till Rom att jag nästan går av. Najs kommer det att bli!

2011-04-22 @ 16:19:06
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0