bra start på dagen

Varit dukitig idag och var på IKSU kvart i 8 för att gå på yoga med Hillevi:) Var en jättebra instruktör och var råskönt sådär på morgonkvisten. 
Sen vart vi så inspirerade att vi stannade kvar i gymmet:) javet.. gymmet..jag:P Har alltid bävat för det, men det var ju skojj. Var ifs inte överdrivet mycket folk vilket jag tror bidrog. Men Hillevi visade några maskiner som hon fått lära sig dan innan, och ingång det gick. Hoppas på trängsvärk imorgon, framförallt magen och baksida lår hoppas jag på. Körde ganska lätta, okej extremt lätta vikter, men har ju inte tänkt börja spring innan jag lärt mig gå. 
Vi tummade iaf på att detta skulle upprepas oftare! och kom överens om att yoga på morgonen är en toppenidé, så om vi råkar ha lektoner lite senare eller på eftermiddagen så skulle det vara ett utmärkt sätt att börja dagen:)! 

Nu ska jag ta och äta ordentliget och ducha. Sen ska jag och Hillevi plugga Klinisk kemi HELA dagen. 
Tenta imorgon.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0