då var vi inne i Aprill (sen?) och tiden har inte saktat in en millesekund

Urusel uppdatering.. ursäkta!

men jag skriver ju alltid så långa inlägg (aldrig meningen från början, jag bara tappar kontrollen) så jag tänkte att jag hade till godo et tag;)
Har haft en dubbelutgång ihelgen trots att det inte var meningen..oopppps(a) men kul ska man väll ha som student?! Och galen ska man få va!! det är bara så. Ångra får man göra sen.




sen så ska jag och Matilda till..wait for it..ROM!!! :D:D:D:D Happyface!! Yeeeeeeeeee (-har sett för mycket Greek så ni vill inte hör hur det där lät i verkligheten).
Ska bli såååå kul! längtar!
så 6-11juni är jag ej hemma

Sommras





Klinisk kemi´n på lördag, jag och Hillevi pluggade idag och ska även imorgon. Hur ska jag hinna Strålningsfysiken utan att tappa förståndet? Sen börjar nästa kurs överlappa nästa vecka.. Och lärarna har med flit (vet för hon erkände utan att vi ens fråga) gjort det omöjligt för oss att göra något annat än att plugga HELA påsken:( Svår tenta på tisdag efter.. Skit säger jag bara. 
Och jag som åtminstånde planerat att ta mig till älskade efterlängatade noret♥ för lite plugg där. men då kom jag på att vi inte har internett där, så nu vet jag inte om den iden är blåst. *VETE!!! jag behöver stugan, havet och himmelriket innan jag bryter ihop! :(:(:(
Saknar min familj och släckt också, vilket bara adderar till mitt depprimerade tillstånd just nu när jag sitter och tänker på det.

Kommentarer
Postat av: MLA

Rom blir awesome, skickade ett mail till expedia så får vi se vad dom svarar.. Beställde massa Romguider igår som i denna stund är på väg till Ursviken! Jippi :D

2011-04-13 @ 12:16:10
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0