hur tunna är avskiljningsväggarna på IKSU?

Varit duktig idag och farit och spelat badminton med mysan:)! var ju där igår med Hillevi och blev så inspererad! fast nu har jag en arm som är större än den andra. Det är svårt att spela med vänster..
Jag har kommit fram till att den mesta sport är kul, så länge man får jaga en boll och göra det med vänner:)! Hyper nästan. Vad faan tänkte jag med när jag slutade träna?? Jag mår såååå mycket bättre. Det är ju inte som att det är lika svårt som strålningsfysik att fatta det!!
Fast plugget går inge vidare du:/ Vi har börjat och fallit, börjat igen och inte hunnit nå långt. Det är så lätt att tappa focus då man inte fattar ett skit.

Imorgon äre sista föreläsningen innan råplugg över påsk innan dödstenta på onsdag. Sen labb från tre imorgon. Och efter det så kanske jag får snabbbesök av Farmor med min familj som sak hämta upp mig. Jag ska nämligen spendera påsken i Noret♥!!:D:D kanske fattar jag strålningsfysik bättre där;)
Ska iaf må så gott jag kan på altanen med plugget i knät. Hoppas det funkar bra så?! 

Längtar efter farmor och ska stressa lite med packningen innan jag somnar stående. Känner att största rycket för göras imorgon. Plugget får skjutas upp..bara liiite..  


söta drömmar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0