just a small town girl living in a lonley world

Haft sällskap lite tvärt av Stina och Signe och inser hur skönt det är att bo med nån ibland. Dert kan bli lite ensamt trots kompisar och aktiviteter och fullt i schemat.. Saknar mamms å papps så far hem Tisdag-halva torsdag för att stilla min hemlängtan. Kommer intet kunna fara hem så mycket på ett tag:/ 
Har iaf varit jätte trevligt att ha Syster och Signe här, om ni inte förstod det. 
Sen så blev det ifs att vi delade på oss när kvällen kom. Dom for till UmeåOpen och jag till Antonia för at fira hennes 20år. hade en trevlig kväll!:) Men som vanligt är dte störande hur lättpåverkad man är, blir alldelens för lätt att bli full. 

Jag och Mysan på Skarinska igår:)    


Sen tycker jag att veckorna går alldelens för fort..! Nån borde göra nått åt de!

Kommentarer
Postat av: MLA

Hej :)

Jag börjar jobba den 15 juni och skriver sista tentan den 3 juni men vill hinna rensa ur lite ur lägenheten innan vi åker. Så typ från den 5 kanske och framåt kan vi ju åka. Tänkte att vi borde nog boka snart.. Vet inte hur länge man kan vänta men vi får börja leta lite så kanske vi kan boka i slutet av veckan eller i nästa? Vad tros om det?

2011-04-03 @ 19:37:53
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0