lite öm i kroppen idag. kändes just som om att jag hade trombos i armen:p fast den flyttar på sig, så mer en emboli

Satt på sånt där skydd på mobilen. Så nu ska den vila i 12 till 24 timmar. Hur ska jag överleva? Har fått låna pappas gammla, men saknar spotify och mina sms konversationer.

Åker bil ner till ume ikväll eller imorgon på morgon. Ska äntligen lämna in de där militär grejjerna som legat i vårt föråd väldigt länge nu. Men dom har typ bara öppet tidigttidigt på vardagsmornar, och ursöka om jag inet kan komma då. Vissa har ju faktiskt skola osv. Sen att få med sig allt från skell är inte lätt. Och efter att jag hört av mig några gånger för ett år senutan resultat så gav jag upp. Men nu så.. Dom ska BORT.


Sen så går plugget skiT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0