omg good looking

okej nu får jag ge mig, kan inte vara hälsosammt detta:P haha men vafan.. lite måste man ju leva.
Fast skräpmaten måset jag dra ner på. Fast att ockupera tankarna med sånt just i veckan av alla veckor var väll höjden av dålig timing. Fast nästa vecka äre plugg av läkemedelsberäkning och artikelgranskning så då funkar det inte heller, å efter det måste jag ta tag i nästa kurs. Hur ska jag hinna livet nu innan sommarn??  

Plugga strålningsfysik går MYYYYYCKET trögare än klinisk kemi! Klinisk kemi any day ist för detta. Känner mig så fuktansvärt osmart. Huuuur ska jag fixa att fatta när jag inte ens fattar vad föreläsaren säger..?? Får lite ont i magen:(




•Dagen hittills kan summeras med orden "Mums"(seriiöst! dreggel!) och "Sluta tänka på det Hillevi!!"
Har nu satt på en tvätt och ska hitta på nått pruduktivt innan Hillevi kommer hit för ännu mer pluggande. Sen funderar vi på gymmet innan vi ska spela badminton med de dåliga racketerna vi köpte på maxi. Blir en sen kväll. Men träningen ska in i schemat! jag behöver energin och endorfinerna! Trött och depp funkar lixom inte nu..!   


♥Sen så är jag OERHÖRT AVIS på min köra familj som suttit lediga på altanen i bikini i stugan och gottat sig hela dan! Fy vad livet är orettvist ibland! Måtte de vara bra väder när jag kommer dit på torsdag!
men att få MMS med hur härligt det är i paradiset när man sitter och pluggar hjälpte ju inte precis;) Hahah och när man skickar ett klagoSMS tibax så får man bara ett "Älskar dig". HAhaha snacka om att retas. Men jag älskar er å era lyxostar!  


•Jag vill också hinna fälla in en pungt som jag får vuxenpoäng för tycker jag. Guuud snart är man väll 30+:O
Men iaf så har Hillevi fått mig att börja dricka latte:O! Kanske inte så stor grej för er, men för mig som alltid sagt att jag aldrig ska börja med kaffe så är det chockartat! gott vare å, spec med vanilljsmak.. (a)
Hahaha sen så blev jag väldigt speedad försat gången:P haha med det gick väldigt bra att plugga. Men jag kunde inte sitta still så började gå runt i rummet och skriva på tavlan ist:P




hittade ingen bra bild att bryta upp den jobbiga texten med.. sorry.

Kommentarer
Postat av: ElinK

Haha, exakt samma rektion som jag när jag dricker kaffe ;) Blir superspeedad, men man blir väldigt koncentrerad och får mycket gjort :D



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-04-18 @ 18:57:30
URL: http://sweeteyes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bara att kämpa på, satt kvar på skolan till halv tolv igår och skrev labbrapport på radioaktivitet... Men kaffe är najs, bara att öva inför Rom och alla cappucinos vi ska dricka :)

2011-04-19 @ 11:11:24
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0