sååååå värt det!!!!!

tror ändå det gck bra på tentan (pepparpeppartaiträ!) det kändes då jättebra om man ska se till skillnad från i går morse då jag kunde.. ingenting!
Man fick ha 25 fel av 81 möjliga så jag blir typ sur om jag inte klara det. För jag skrev bara gissningar på några få.
Men det var såååå värt den där helnatten! Har sovit typ 20 minuter, men haft jättetrevligt och lärt mig jättemycket. Blir att göra såhär fler gånger, fast inte dan innan tentan då..;P

Fixade att vara arlert nu på morron med en latte, en banan och en energidryck. Funka men sömn ska jag nog sikta på framöver för hälsans skull. Men jag ångrar inte en sekund.  


nu ska jag ta en skön dusch och slummra ett tag innan det bär av mot affärer för att leta utemöbler till Hillevi:)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0