snart valborgs då.. Jag SKA se en brasa denna gång!!

Awesome dag/dagar med mYsan och våran roadtripp:)!
Började dock med att jag försov mig.. hade inte ens märkt att jag stängt av väckarklockan:O:P Hahaha jag var DÖD. Så jag vaknade när My ringde på dörren och ville fara. Så vi for först och lämna in mina grjer på försvarsmaktens föråd (YEEEES NU ÄR DE GONE!!). var trixigt att hitta in.. men ännu trixigare att hitta ut! trodde vi skulle måste gå längs stängslet runt för att hitta en öppen dörr ut. men vi hade tur då det kom en bil in på ett ställe så vi sprang ut innan det hann stängas, samma sak på vägen in.  
Så det tog ett tag innan vi tog oss iväg mot Norrare Norrland. men My sov (på min matta av nån anledning:P gulle!) medans jag snabbduchade och sen så..
Vi for förbi Robban, kungsön och gjorde ett större stopp i Noret där vi sov på glasaltanen. Vi hade med oss jättegoda tunnbrödsrullar som my kokat ihop -mums!
Sen hem till Ursviken för middag och sen for vi in till stan på kvällsöppet. Blev lite schoppat på makeuppstore (dyrt med behövligt). Och så lite mållöst körande runt stan och ett stopp nere vid älven. Sen sov vi gott och for nu imorse med bussen efter 8 så att my skulle hinna till metodträning på NUS.
I etermiddag blire stan och sen ser vi vad som händer;)
Jag har då haft sååå trevligt! Nästa gång blire Helsingborgs tur!! Hoppas jag är ledig helgen då det är Helsingborgsfestivalen!! Och så måste vi till happarande eller kiruna eller nått. -Nästa NorrlandRoadtripp!!


Pictures

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0