tänk vad man får mycket gjort när man har tenta. Allt verkar så mycket roligare än att just plugga

Tänkasig att hårt kroppsligt arbete kan kännas så bra:) -Jag ska bo på landet när jag blir stor! 
Vad gör man utan en stor gård/gräsmatta när man är liten?? Dagens funderare! Jag skulle nog vara en annan person idag om inte så fallet varit för mig.  
Vi har tillsammans (jag, pappa å stina) krattat hela gården (den är inte så liten!) Mamma har tvättat fönster och städat altanen. Jag kommer att vara öm i kroppen imorgon!:P

Nu äre plugg som gäller som lovat. Gruvar mig.. Hade hellre velat städa bilen!
haha och här sitter jag:P ska skynda mig att logga ut nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0