tiden går fort! och inte har jag blivit nå bättre..

Insåg idag när jag skjutsade stina att mitt "2 år med körkort" har gått ut -igår!:D Så nu är det inte lika farligt att köra för fort;) Haha  



Ps: är hemma i Urs nu då man blev nedröstad av familjen. Jag var den ända som ville stanna kvar.
Imorgon ska jag arbeta svart i trägården haha;) eller mamma å pappa ska bjuda på min klipp+slingning om jag hjälper till. Så ännu ett sätt att undvika plugg och så ska jag försöka bli lite brun. Winwin..eller? Fast en del av dealen var att jag skulle plugga resten av dagen -effektiv tid! Behövs då jag har slarvat regält hittils(a):(
Denna tenta skrämmer mig mer än något i mina skolår tidigare gjort. Hatar att inte veta och fatta. Varför valde jag ett yrke som inte framhäver mina bra sidor och det som jag faktisk är bra på?? Va?? va???!! Dum!! Är väll bara att kämpa på och lära sig!  

Var skönt att ducha idag. Fast att tvätta håret i havet var helt okej också:) lite kallt om händerna bara när man lång och doppade håret från en sten och försökte få bort allt skum. Ahhh inget som havet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0