var är min katt? och jag har tappat bort min hatt!

HAhahahahhahahahah när man tänker på det så kanske det är uppenbart egentligen! ;)
haha japp så äre -Jag är en häxa!
Igår blev jag invarderad av en mycket irriterande ond, mer bula än prick, som kallas finne. FY! Den är lokaliserad på näsan. Och den sitter sådär som man ritar dit knölen på näsan på en häxa. Så börjar tankarna vandra och jag tänker tillbaka och kommer ihåg då jag hade de sist.. och tänka sig -det var förra påsk:O minns det för jag minns klart och tydligt hur det förstörde Alla bilder som togs den helgen. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH så nu kan jag endast dra slutsatsen att det är häxan i mig som vaknar till, just inför denna Påskens helg. HAHAHHAHAhahahah. Blåkulla, jag antar att jag kommer snart, såå fort min kvast anlänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0