är det alla hjärtans dag imorgon?:O

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrr ska jag hinna plugga..???? :( Jag som hade velat umgås med familjen mer. Men nu blir det imorgon och onsdag som det hårdkörs uta h-vete! Men vet inte om den tiden räcker. Tenta Torsdag. Tisdag måste jag in till umeå för en föreläsning och ska passa på att köra bil och lämna av MASSA till lägenheten. Har ju äntligen fixat fram hyllan från jysk. Fick ringa efter tre veckors väntande och de visa sig att de blivit nå fel så att orden inte kommit från umeå. Men de hade en på lager så jag fick ta den -Tack, de var på tiden. När man har betalt för nått ska man fan få det!

Dagen har blivit (efter en dålig natt -denna smärta vi tjejer få stå ut med asså) :sett innebandymatch, middag hos oss med mormor och morfar ♥, sen hokey blandat med skidskytte med samma personer och nu sitter jag här och har PANIIIIIK.  






ps: älskar 5an och 3an (a)
BOXER NÄSTA

Sen måste jag skaffa ny mobil också. FÖRSLAG??? Vill ha en snygg som är bra att surfa på, med android(stavning?) och som inte är ALLDELENS för stor -jag har så små händer att jag inte kan hålla i en sån med en hand:] Och INGEN NOKIA!!!

Kommentarer
Postat av: MLA

Det går säkert bra :)



Ang telefonköp är inget lätt. Mina stora vänner kör på HTC, alla andra på iphone. Svårt val, när vi köpte till mamma fanns det nån typ htc som var mini, liksom förstoringsglas here i come!

2011-02-14 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0