Feb. 16, 2011

Har pluggat oavbrutet i tre dagar nu. Hjärnan är steeekt och friterad! Jag har blivit sjuk:( (svullna ögon, torrhosta med blodsmak och ett smärre sämmre allmäntillstånd än vad man orkar i pluggbubblan)
Känns som om jag har suttit på en spinningcykel och försökt komma nånstans -otroligt jobbigt! Jag har i svenska ord inte kommit frammåt känns det som. Har såå mycket kvar jag inte hunnit än:S Det suger då tentan är imorgon klockan 09.00 i Umeå och jag är för tillfället i ursviken. Blir 6 bussen imorgon. 

Sen har jag sovit dåligt hela veckan då jag för tillfället ej har någon säng. Utan jag har sovit på en madrass på golvet. Inte optimalt men jag känner mig klem som inte fixar några dar på den ens utan att gnälla. Dåligt!  


Sen är jag oförmögen att tänka ut en lösning på mitt problem som lyder att försöka få med mig bilen ner fulllastad med pakning vid något tillfälle. Verkar aldrig passa. Och nu är det på tok för kallt för at det skule funka att ta ner den till umeå utan motorvärmare. den kommer inte kunna starta igen.
Tyyyyypiskt!

och hur ska jag kunna göra allt kul jag planerat i helgen om jag är sjuk? Tyyyyypiskt!


Nu ska jag plugga lite till och må dåligt över att jag inte kan allt. Sen ska jag packa i en stooor resväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0