gillar min nya mobil

Toootalt ovärda föreläsningar idag, helt seriöst! hade varit mindre förvirrad utan den första, kunde den andra och den tredje sov jag mig igenom för att det första hon säger är att vi inte behöver kunna nått av det (och jag kunde hälften iaf) och let´s face it hur kul är det att lyssna på föreskrifter vi inte ska ha med på tentan? Jag har nog trångt i härnan som det är, vill ju inte att nått viktigt ska falla ut.


Ikväll blir det bodybalance med en massa girls. Är jättesnuvig (haft en anings lite svårt att andas) men jag stör mig på att jag just köpt 4 månaderskort och sen går och blir sjuk. Så trots kontraindikation så påpekar jag att det är en hyfsat lugnt pass som är en blandning av pilates/yoga/core. Förhoppningsvis har jag då lite träningsvärk i magen imorgon :D -mitt mål!  

Sen taggar vi Sittning imorgon:D Förfesten blir här och sen till NH i action/äventyrs film-utstyrsel som är temat. Kommer bli super!
Och Lördag blir inflyttningsfest hos Hillevi :D också jättekul!!




Foto: Jag (Thiland)


Kommentarer
Postat av: ???

Så roligt att läsa att du börjat uttrycka dig som en "syster" till och från ;)

2011-02-25 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0