gonatt

Varit på bio och sett Love and other drogs. Jättebra! Sen blev det cafe station med my, mysigt. Men vi lyckas alltid komma dit en haltimme innan de stänger av nån anledning;P


Imorse satt vi i nästan en timme och väta på våran föreläsare innan det kom en lärare och berätta att han var hemma med sjuka barn. Då vart man less, och så var det en viktig föreläsning också! de skulle typ försöka hitta en ny tid för den, menjo pyttsan att det kommer funka. Vi har egna studier inför tentan hela nästa vecka så alla far hem. Jag orkar inte fara till umeå bara för en föreläsning, även om jag känner att den är viktig. Tusan för strul!


Nu ska jag försöka bestämma mig vilken buss jag hinner med hem på fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0