jag hör och glömmer, jag ser och minns, jag gör och förstår

Skön dag!
Föreläsning med inspirerande läkare om stroke. (Gillar våra föreläsningar denna kurs! alla utom en, då hon var jättenervös, har varit suveräna)
Gick snabbt/smidigt och roligt att hinna göra en hel del på seminariumet. Så där ska skola vara.
Sen har man kommit hem, ätit, somnat efter maten i mysfilten, pratat med mamma♥ på telefon x2 och nu ska my komma hit på kvällskvisten.
En helt okej dag. Jag har då varit på jättebra humör!


Sen sitter sviterna av den totala avslappningen som infann sig igår:) Käns förtfarande super skönt!


Kommentarer
Postat av: malin

man får gratulera till tentan haha! nu var det för länge sen vi sågs elin!! hoppas du har det bäst i umeå och att vi träffas snart :D!! kram!

2011-02-02 @ 22:12:10
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0