ännu en dag

okej NU är jag LESS på att vara sjuk. Nu får det ge sig!!

Har haft sovgäst här inatt av min syster. Hon kom från ö-vik igår efter innebandymatch vid 8 och for 9 imorse för att fara på sista länsuttagningen. Hoppas det går bra för henne. trotts att kycklingen jag köpt inte dugde(dög, om man inte fattar norrlänska);P  

Sen kan jag ju snabbt nämna att jag och My var och handla på Maxi i förrgår. herre vad dyrt mat är:O och jiiisus vad dåliga papperspåsarna är! Hann bara ut på maxiparkeringen innan en av dom hede gått sönder. Sen håll nästa bara tills vi steg av bussen. Tror jag ska införskaffa en såndär stor i plast som man omanvänder. 

Igår så var jag duktig. Jag städade hela lägenheten, tvättade och FÖRDE ÖVER THILANDBILDER TILL DATORN (det tog sin lilla tid vill jag lova!). Tog med mig två av de tre minneskort med thilandsbilder hemmifrån. Den från systemkameran kom inte med, men de andra två.. Så NUUUU ska ni få lite väääääääldigt sena bilder lite nu och då (förhoppningsvis). För ni vet ju hur jag är med dagsfärska bilder -blír alldrig(a)    

Liten början

Me and siss på arlanda ..bara väntar

Ett vanligt ansiktuttryck för pappa som är vanligt förekommande på bild. Vi kom överens om att jag nog ärvt den egenskapen;P

lite för-läsning


Välkomstdrinkar

Men sen så kanske stin afick lite av den genen också..

Utsikten från mammas och pappas rum

TukTuk

Vi tänkte att detta kunde vara en inspiration för adventsgranen på Skellefteå Torg! För let´s face it -Den vi hade var gräääääääslig!
De borde fara till Thiland och få lite inspirration för där fans det måånga granar. Synd då man inte ville ha jul det året. Julsångerna gjorde mig spyfärdig. Tror dom att man far till thilan döver jul för att fira jul? Nej! Då hade man stannat hemma!


mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0