still @ bed (a)

Väldigt trevlig utgång igår!;D
Träffa en gammal kompis, 2 kompisar fick köpstopp i baren och senare typ utslängda;) HAHAHA ni är för gulliga! Fick dansa av mig och se my få en mysko kille efter sig, eller var det 2?;) Sen skulle vi på efterfeast hos de som blivit utslängda, men vi glömde bort att hon flyttat så det blev en vääääldig omväg och sen när vi nästan var där visade de sig att de somnat och det bara var att vända om;P faaassen vad kallt det var! Men vi kom hem i gott mod ändå:) 


Idag kommer syster hit och sover över till imorgon då hon har match i Sävar. 
Vi har en buss dit (även om vi får gå en bit). Men problemet är att jag inte har nån buss hem om jag ska med:S Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här?:S Nån som vet nåt om bussar från sävar??


(Nr3=>Stina)
Saknar det så det nästan gör ont! Och otränad har jag blivit:(


Föresten vad tycker ni..? Bio eller melodifetsivalen ikväll?? Danny ska ja vara med iofs;) 
Vet vad jag skulle få för svar av den största mellofantasten av alla -Maria vi tänker på dig i dessa tider!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0